Kárfelvételi űrlap sérült szállítmányhoz

< Vissza

Kérjük a Kedves Vevőket, hogy – a csomag átvételekor észlelt -, sérült, ill. törött küldemények reklamációját, a (letölthető) mellékletben szereplő nyomtatványon rögzítsék!

Nagyon fontos, hogy ezen a nyomtatványon leadott reklamációt csak akkor tekintjük érvényesnek, ha a nyomtatványt a futárszolgálat sofőrje leigazolja, aláírja!
(Ebben az esetben tudjuk csak a TOF felé érvényesíteni a kárfelvétel kifizetését!).

Ezt a nyomtatványt a kézbesítést követő 2 munkanapon belül kérjük eljuttatni (06-1) 433-9817-es faxszámra vagy a  szallitmanyozas@mile-kft.hu e-mail címre.

Hiányfelvételi jegyzőkönyv

Menü bezárása
x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A sütikről bővebben az Adatkezelési tájékoztatóban olvashat. Elfogadás esetén jóváhagyja az Adatkezelési tájékoztatót, illetve a sütik használatát.

 

Elfogadom Elutasítom Adatkezelési nyilatkozat