Tájékoztató! – 2021. március 5.

Nagyításhoz kattints a képre !

Tisztelt Partnerünk!

Továbbra is szem előtt tartva a pandémiás helyzetből adódó higiénés előírásoknak és kormányzati rendelkezéseknek való megfelelést, az alábbi intézkedéseket vezetjük be ismét, hiszen meg kell tennünk mindent annak érdekében, hogy munkavállalóink, partnereink és ügyfeleink, valamint családtagjaik egészségét megőrizzük.

2021.03.08-tól előreláthatólag 2021.03.22-ig a Mile Kft. valamennyi telephelyén felfüggeszti a személyes ügyintézést.

Kérjük ismét, hogy az elkövetkezendő 2 hétben értékesítő kollégáinkkal kivétel nélkül elektronikus úton kommunikáljanak, vagyis telefonon, e-mailben, ill. chat programok használatával vegyék fel velük a kapcsolatot.

Rendeléseiket, ajánlatkéréseiket és egyéb igényeiket a továbbiakban szintén elektronikus úton juttassák el belső értékesítő kollégáink számára, illetve részesítsék előnyben a webáruházunkon (www.e-mile.hu) keresztül történő rendelés lehetőségét.

A webáruház használatával kapcsolatos kérdésekkel keressék bizalommal kollégáinkat, akik készségesen állnak az Önök rendelkezésére az alábbi elérhetőségek egyikén:

Buchta Tünde,  +36-20-293-4097,  buchta.tunde@mile-kft.hu
Fritz Andrea,  +36-20-320-6564,  fritz.andrea@mile-kft.hu

A Pultnál személyesen történő egyedi rendelések leadásának lehetőségét 2021.03.22-ig szüneteltetni fogjuk, viszont kollégáink a továbbiakban is készségesen-, a tőlük megszokott rugalmassággal állnak rendelkezésre, és igyekeznek mindent megtenni ─ az otthonról történő munkavégzés mellett is ─ annak érdekében, hogy Partnereink szokásos színvonalú, megfelelő időn belüli kiszolgálása továbbra is fenntartható legyen.

A vevői megrendelések tételeinek kiszállítását a tőlünk elvárt módon, továbbra is működtetni fogjuk, de ismét elképzelhetőnek tartjuk, hogy az általunk visszaigazolt szállítási határidőkben tőlünk független okok miatt előfordulhatnak csúszások, kiesések, viszont az ebből eredő esetleges károkért a felelősséget nem tudjuk vállalni.

Budapesti telephelyünkön az előre megrendelt áruk személyes átvételére továbbra is lehetőséget biztosítunk munkanapokon 7:00 és 17:00 óra között, viszont az árukiadás rendje ─ kollégáink és megrendelő partnereink dolgozóinak biztonsága érdekében újra a következőképpen módosul:

  • A telephelyre való érkezést követően ismét kérjük partnereinket, hogy a főépület árukiadó ajtaja előtt várakozzanak, és csengetéssel jelezzék érkezésüket kollégáinknak, akik át fogják adni az előre megrendelt termékekhez tartozó árukisérő bizonylatot /szállítólevél ill. számla/, és eligazítást nyújtanak a további teendőkről áruátvétellel kapcsolatban.
  • A készpénzes fizetés helyett kérjük Partnereinket, hogy az elektronikus fizetési megoldások valamelyikét válasszák, vagyis a bankkártyával, ill. a néhány másodperc alatt teljesülő azonnali átutalással történő fizetést.
  • Az árukísérő bizonylat(ok) megléte mellett az áruk fizikai átadására-átvételére továbbra is az adott raktár bejárata előtt, külön erre a célra kijelölt területen biztosítunk lehetőséget.

Kérjük, hogy az árukisérő bizonylatok- ill. a hozzájuk tartozó áruk átvétele alatt minden partnerünk tartsa be a Mile Kft. által bevezetett elővigyázatossági intézkedéseket.

Megértésüket Köszönjük és Jó Egészséget Kívánunk!

Üdvözlettel:

Mile Kft. Csapata

Menü bezárása
x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A sütikről bővebben az Adatkezelési tájékoztatóban olvashat. Elfogadás esetén jóváhagyja az Adatkezelési tájékoztatót, illetve a sütik használatát.

 

Elfogadom Elutasítom Adatkezelési nyilatkozat