Tájékoztató!

Nagyításhoz kattints a képre !

Tisztelt Partnerünk!

Szem előtt tartva a járványügyi helyzetből adódó higiénés előírásoknak és kormányzati rendelkezéseknek való megfelelést ­─ számos intézkedést vezetünk be, melyeket ezen tájékoztató levél tartalmaként szeretnénk Önnel is ismertetni, hiszen a Mi felelősségünk is, hogy munkavállalóink, partnereink és ügyfeleink, valamint családtagjaik egészségét kiemelt prioritásként kezeljük!

2020.03.19-től határozatlan ideig a Mile Kft. valamennyi telephelyén felfüggeszti a személyes ügyintézést.

Kérjük, hogy az elkövetkezendő időszakban értékesítő kollégáinkkal kivétel nélkül elektronikus úton kommunikáljanak, vagyis telefonon, e-mailben, ill. chat programok használatával vegyék fel velük a kapcsolatot.

Rendeléseiket, ajánlatkéréseiket és egyéb igényeiket a továbbiakban szintén elektronikus úton juttassák el belső értékesítő kollégáink számára, illetve részesítsék előnyben a webáruházunkon (www.e-mile.hu) keresztül történő rendelés lehetőségét.

A Pultnál személyesen történő egyedi rendelések leadásának lehetőségét jelen helyzetben nem tudjuk biztosítani, viszont kollégáink a továbbiakban is készségesen-, a tőlük megszokott rugalmassággal állnak rendelkezésre, és igyekeznek mindent megtenni ─ akár otthonról történő munkavégzéssel is ─ annak érdekében, hogy Partnereink szokásos színvonalú, megfelelő időn belüli kiszolgálása továbbra is fenntartható legyen.

A vevői megrendelések tételeinek kiszállítását a tőlünk elvárt módon, továbbra is működtetni fogjuk, de elképzelhetőnek tartjuk, hogy az általunk visszaigazolt szállítási határidőkben tőlünk független okok miatt előfordulhatnak csúszások, kiesések, viszont az ebből eredő esetleges károkért a felelősséget nem tudjuk vállalni.

Budapesti telephelyünkön az előre megrendelt áruk személyes átvételére továbbra is lehetőséget biztosítunk munkanapokon 7:00 és 15:00 óra között, viszont az árukiadás rendje ─ kollégáink és megrendelő partnereink dolgozóinak biztonsága érdekében ─ a megszokottól eltérően, a következőképpen módosul:

  • A telephelyre való érkezést követően kérjük partnereinket, hogy a főépület árukiadó ajtaja előtt várakozzanak, és csengetéssel jelezzék érkezésüket kollégáinknak, akik át fogják adni az előre megrendelt termékekhez tartozó árukisérő bizonylatot /szállítólevél ill. számla/, és eligazítást nyújtanak a további teendőkről áruátvétellel kapcsolatban.
  • A készpénzes fizetés lehetőségét határozatlan ideig szüneteltetjük, így Partnereinknek az elektronikus fizetési megoldások használatát javasoljuk, vagyis a bankkártyával, ill. a néhány másodperc alatt teljesülő azonnali átutalással történő fizetést.
  • Az árukísérő bizonylat(ok) megléte mellett az áruk fizikai átadására-átvételére az adott raktár bejárata előtt, külön erre a célra kijelölt területen biztosítunk lehetőséget.

Kérjük, hogy az árukisérő bizonylatok- ill. a hozzájuk tartozó áruk átvétele alatt minden partnerünk tartsa be a Mile Kft. által bevezetett elővigyázatossági intézkedéseket.

A fentebb leírtakon mindaddig nem kívánunk változtatni, amíg a kormány járványügyi intézkedései azt szükségessé nem teszik.

Megértésüket Köszönjük és Jó Egészséget Kívánunk!

Üdvözlettel:

Mile Kft. Csapata

Menü bezárása
x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A sütikről bővebben az Adatkezelési tájékoztatóban olvashat. Elfogadás esetén jóváhagyja az Adatkezelési tájékoztatót, illetve a sütik használatát.

 

Elfogadom Elutasítom Adatkezelési nyilatkozat