Tájékoztató! – 2020. június 2.

Nagyításhoz kattints a képre !

Tisztelt Partnerünk!

Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy a Mile Kft. – munkavállalóinak, partnereinek és ügyfeleinek, valamint azok családtagjainak egészségét továbbra is kiemelt prioritásként kezelve – az alábbi területeken állítja vissza normál keretek közé a 2020.03.19-én közölt intézkedések eredményeként ideiglenesen bevezetett változtatásokat.

Belső értékesítő kollégáink az otthonról történő munkavégzés helyett újból az irodában várják mobil- ill. vezetékes telefonon, valamint e-mailben történő megkereséseiket.

Rendeléseiket, ajánlatkéréseiket és egyéb igényeiket, ha kérhetjük, akkor továbbra is elektronikus úton juttassák el kollégáink számára, illetve részesítsék előnyben a webáruházunkon (www.e-mile.hu) keresztül történő rendelés lehetőségét.

Külső értékesítő kollégáink is hamarosan keresni fogják partnereiket a személyes kapcsolattartás lehetősége céljából, melyet csak és kizáróan a szükséges higiéniás előírások betartásával és védőmaszk viselete mellett engedélyezünk.

Amennyiben Önöknél továbbra is csak a telefonon, e-mailen ill. egyéb elektronikus úton történő kommunikáció engedélyezett, az kérjük jelezzék területi képviselőinknek.

A Pultnál személyesen történő egyedi rendelések leadására igaz, hogy még korlátozottan, de már lehetőséget biztosítunk a következőképpen:

  • A főépületben 3+1 főre maximalizáljuk az egy időben bent tartózkodó partnerek létszámát, de csak és kizáróan védőmaszk használatának megléte mellett.
  • A pultnál egyidejűleg 3 partner adhatja le rendelését ill. veheti át az árukísérő bizonylatot. (számlát, szállítólevelet)
  • A +1 partnernek pedig lehetőséget biztosítunk arra, hogy tárgyalóasztal mellett egyeztessen műszaki ill. egyéb kérdésekben értékesítő kollégánkkal.

Budapesti telephelyünkön az előre megrendelt áruk személyes átvételére, ill. rendelések leadására ismét 7:00 és 17:30 óra között biztosítunk lehetőséget munkanapokon, az alábbi változtatások megtartása mellett:

  • Partnereinket arra kérjük, hogy továbbra is részesítsék előnyben az elektronikus fizetési megoldások használatát, vagyis a bankkártyával, ill. az azonnali átutalással történő fizetést.
  • Az árukísérő bizonylat(ok) megléte mellett az áruk fizikai átadására-átvételére továbbra is az adott raktár bejárata előtt, külön erre a célra kijelölt területen lesz lehetőség

A vevői megrendelések tételeinek kiszállítását továbbra is az általunk visszaigazolt szállítási határidőn belül vállaljuk.

Megértésüket Köszönjük és Jó Egészséget Kívánunk!

Üdvötlettel:

A Mile Kft. Csapata

Menü bezárása
x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A sütikről bővebben az Adatkezelési tájékoztatóban olvashat. Elfogadás esetén jóváhagyja az Adatkezelési tájékoztatót, illetve a sütik használatát.

 

Elfogadom Elutasítom Adatkezelési nyilatkozat