Vissza

Letölthető anyagok

Kárfelvételi űrlap sérült szállítmányhoz

Kérjük a Kedves Vevőket, hogy - a csomag átvételekor észlelt -, sérült, ill. törött küldemények reklamációját, a (letölthető) mellékletben szereplő nyomtatványon rögzítsék!
 
Nagyon fontos, hogy ezen a nyomtatványon leadott reklamációt csak akkor tekintjük érvényesnek, ha a nyomtatványt a futárszolgálat sofőrje leigazolja, aláírja! (Ebben az esetben tudjuk csak a TOF felé érvényesíteni a kárfelvétel kifizetését!).
 
Ezt a nyomtatványt a kézbesítést követő 2 munkanapon belül kérjük eljuttatni (06-1) 433-9817-es faxszámra vagy a  szallitmanyozas@mile-kft.hu e-mail címre.

letöltésHiányfelvételi jegyzőkönyv
2015. 06. 01.